söndag 11 januari 2009

My old Chair



Detta är en gammal bild från min mammas o pappas fotoalbum. Satt och bläddrade i dem under julledigheten. Det jag fastnade totalt för i den här bilden är faktiskt stolen som jag sitter i, sprang och frågade mamma om inte de fanns kvar någonstans.. men nej inte hos oss i alla fall, dessvärre! Om nu någon vet vart man kan få tag i en liknande får ni gärna höra ev er till mig! Tänk vilken lyx med ett eget sminkbord och en sån schyst stol! Då skulle jag känna mig som en liten prinsessa igen! 

This is an old picture from my mother o father´s photo album. What I was totaly caught of in this picture is actually the chair which I sit in, I ran and asked mom if she knew were I could find one .. but no, not around us at least! If anyone knows where to get a similar, please feel free to contact me! Imagine the luxury of my own make-up table and that kind of cool chair! Then I would feel like a little princess again!

Inga kommentarer: