onsdag 18 februari 2009

Black and White









Alltså, detta är så snyggt att jag tror jag smäller av. Svart & vitt, det är typ som Marte & Louise. Idag under vår photoshoot hade vi en konversation;

Louise; - Vad tror ni? Ska jag spraya denna vasen vit?
Marte; - Ja, kanske, eller Svart?
Louise; - Hanna tyckte att jag skulle behålla den grön...
Marte;  - Ja, den är ju fin som grön, men skulle liksom vara snyggare i svart eller vit, det är ju alltid snyggare!

Förstår ni? Så här är det alltid!  Men jag tycker det är kul & jag älskar det! Interiöret ovan är inrett av B-arch

This is so beautiful that I think I am slamming down. Black & white, is like Marte & Louise. Today during our photo shoot, we had a conversation; 

Louise; - What do you think? Should I spray this vase white?  
Marte; - Yes, perhaps, or Black? 
Louise; - Hanna thought I would keep the green ... 
Marte; - Yes, it is nice that green, but would be even better in black or white, it is always better! 

Do you understand? It´s always like this! Always! But I think it´s fun &I love it! The interior above is decorated by the B-arch.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh... I like! Jeg driver å innreder et nytt hus og det er i sort/hvit.

Anonym sa...

Linken var død...

Louise sa...

du skall komma vidare på b-arch sin hemsida? gjorde du inte det?

*SNYdesign sa...

LOVE IT! Lenge leve svart-hvitt:)

MEADE DESIGN GROUP sa...

I love the closet doors