torsdag 24 september 2009

Acne´s Golv!





Well, well, well, dags för mig att posta lite inspiration nu! Det var ett tag sedan, anledningen är att jag jobbar en hel del just nu. Eller en hel del är en underdrift, jag går upp senast 7 på morgonen och denna veckan har jag varit hemma tidigast 21. Anledningen är TV, jag har tagit ett 4 månaders uppdrag inom denna härliga bransch. Nästa vecka går vi i studio och då ökar tempot ytterligare! Men nu till bilderna ovan, jag bara älskar detta golvet! SÅ fantastiskt underbart snygga! I Acne´s showroom i sthlm! Jag lånade bilderna av Linn.

Well, well, well, time for me to post some inspiration now! It was a while ago, the reason is that I work a lot right now. I´m working 4 months with a TV show, so that´s what´s taking up my time for now. But now the pictures above, I just love this floor! SO amazing wonderful beautiful! The Acne's showroom in sthlm! I borrowed the images of Linn.

Inga kommentarer: