onsdag 13 januari 2010

Chris Craymer



Innan jul hittade jag den här boken på Ark... Jag är boknörd. Älskar att bläddra i böcker fyllda med vackra bilder! Och det innehåller verkligen fotoboken "Romance" av Chris Craymer. Köpte den inte, men när jag hittade denna bilden i min iphone fick jag cravings igen, vilket tyder på att jag borde köpa den.

Before Christmas I found this book at the norweigian store Ark. ... I'm geek when it comes to books. Love to browse through books filled with beautiful pictures! And this one "Romance" by Chris Craymer is packed with them. I did´nt buy it, but when I found this picture on my iphone, I had cravings again, wich means that I should go for it!

2 kommentarer:

Linda Andersson sa...

han har jag jobbat med en gang. valdigt special man.

Louise sa...

Ja du sa det.. Cool!