lördag 6 februari 2010

Ferm Living










Var hemma hos min fina väninna Emma idag och hon hade tapetserat inngångspartiet med den superfina tapeten Fashion, från danska Ferm Living. Jag var tvungen att googla lite och hittade massa fina saker på deras hemsida! Jag har ju verkligen en grej för svart & vitt så detta träffade riktigt! Sen skriker barnet i mig varje gång jag ser en robot (vet inte varför jag älskar robotar i vuxen ålder, gjorde ju inte ens det som liten =)) Så de nedersta kuddarna är helt klart också en vinnare!

Today I was visiting my beautiful friend Emma and she had this wallpaper called Fashion, from the Danish company Ferm Living. I had to google them and found lots of lovely things on their website! I have a thing for black & white so this really hit me! Then nowadays my heart beats extra fast every time I see a robot (don´t know why I love robots as an adult, while I did´nt care about them as a child. =)) So, the bottom cushions are also clearly a winner!

1 kommentar:

Jen of MadeByGirl sa...

One of my favorite wallpaper companies along with graham & brown!