fredag 12 mars 2010

Säg hej!

'
Säg hej till min nya lampa! Har spanat på den megalänge och idag slog jag till, 30 % off i billigkroken + att jag hade ett gammalt gavekort från jobbet (har ju jobbat på IKEA länge) gjorde att den inte kostade mig många kronor. Nu när jag letade på hemsidan ser det ut som att den inte finns kvar... har den gått ut? I så fall är jag ännu gladare att jag lyckades haffa den. Det är svenska Front som har designat åt IKEA och den finns också som bordlampa! Sedan fick jag också veta att den soffan, eller rättare sagt minisoffan som jag har spanat på kommer in nästa vecka, mer om det då! Lyckans Mars!

Say Hello to my new floor lamp! I´ve wanted this one for such a long time and today I found it, 30 % off. Also had a gift card, so in the end I didn´t pay much for it! And when I was looking for it at the website I could´nt find it, does that mean they don´t sell it anymore? In that case I am extra happy that I found this one! Swedish front designed this one for IKEA in 2009. Also I found out that the sofa that I have been searching for will be in store next week! Lucky march! =)

Inga kommentarer: