fredag 13 mars 2009

IKEA




Igår kväll var jag på IKEA och jobbade.. då såg jag den här nya utställningen som gillas skarpt av mig! Abstrakt vit, kolla överskåpen, de har pusslat ihop ventilatorskåp och 40x70 skåp till en stor modul... Så vill jag ha det i mitt framtida kök! Massa förvaring! Plus att de har spacat till det lite med diodbelysning under benkeskapen! På bilderna ovan ser ni mina IKEA- kollegor,  söta Anna & Anne-Irene. Nu är jag hemma och dumpar dator och ska strax sticka vidare i min blågula dräkt..... Rätt gissat! Ni hittar mig på IKEA.s kjökkenavdelning hela kvällen! Ciao!

Last night I worked at IKEA ..I saw this new lovely exhibition! Abstrakt white, look at the cabinets above, they have fit together 35x60 and 40x70 cabinets to a great module ... That´s how I want it in my future kitchen! Lot´s of storage! Plus they have done a funky LED lighting under the lower cabinets! At the picture above you see my IKEA colleagues, sweet Anna & Anne-Irene. Now I am home to leave my computer and are about to run again in my blue and yellow costume ..... right guessed..... You can find me on IKEA.s kitchendepartment all night! Ciao!

Inga kommentarer: