onsdag 11 mars 2009

Signe Vilstrup & Amanda Smith











Fotograf; Signe Vilstrup, Stylist; Amanda Smith.

Detta är seriöst en av de vackraste styling och fotografi serier som jag vet om. Klippte ut den ur Elle Deco i september 2005. (Då jag fortfarande visste väldigt lite om världen och enbart "såg och kände".... ni vet hur det var.. något sa pang och man var förälskad i en bildserie. Det sker mer sällan nu, känns som att jag får så många intryck att jag ibland inte hinner smälta dem)  Hur som helst, jag har fortfarande dem hängade här på min anslagstavla, där kommer de få hänga länge... 

This is seriously one of the most beautiful styling and photography series that I know of. Cut it out of Elle Deco in September 2005. (While I still knew very little about the world and only "saw and felt".... you know what I mean .. It just says bang and then you´re in love with a sequence. It happens more rarely now, nowadays you get so many impression that I sometimes do not have time to digest them) Anyway, I still have them hanging here on my office, where they will be hanging for a long time ...
 

1 kommentar:

Rikke sa...

Nyyydelig styling!!
Rikke:)