måndag 1 december 2008

Julkalender - 1 dec



Marte & jag har bestämt oss för att göra en liten twist på wishlist (som vi förresten bara fått till en gång, men planen där är att de ska komma oftare framöver. Hur som helst, under december månad ska vi lägga upp olika "dröm -julklappar" , en för varje dag. (Alltså, jag kommer säkert hitta saker för flera miljoner, men meningen är att ni ska se det som inspiration, inte tro att jag är en bortskämd liten tjej som tror att jag får allt jag pekar på =) ). 

Så först ut hos mig är Habitats lampa Prism, sjukt fin tycker jag! 

Marte & me has planned to do a little twist on the wishlist (which we buy the way only managed to do once, but the plan is to publish them more frequently in future. Anyway, during the month of December we will put up various "dream -- Christmas gifts ", one for each day. (So, I will certainly find things for several million, but the sentence is that you will see it as inspiration, do not believe that I am a spoiled little girl who thinks I have everything I point on = )). So first out with me are Habitats lamp Prism, really really nice!

1 kommentar:

*SNYdesign sa...

Den er bare helt rå!