fredag 19 december 2008

The Kills


Ligger nu i soffan och funderar på vad jag ska packa.. Trååkigt, egentligen packar jag på null komma nix, men idag, no no! Jag bjussar på denna låten nu i alla fall.. många fina svartvita bilder i videon, kolla in! Ska låna med mig Marias kamera o förhoppningsvis ta en massa fina bilder nu när jag åker hem. Jag åker ju motsatt väg från Marte, nämligen söderut.. Here I come dear westcoast of Sweden, please give me at least cold and frosty weather for christmas eve.. 

In the sofa, thinking about what to pack ..Boring, I usually do it fast, but today, no no.. Give you this song anyway .. many fine black and white pictures in the video, check out! Going to borrow Maria´s camera and hopefully take a lot of nice pictures now when I go home. I go the opposite way from Marte, namely the south .. Here I come dear westcoast of Sweden, please give me at least cold and Frosty weather for christmas eve ..

Inga kommentarer: