torsdag 4 december 2008

Julkalender - 4 dec

pic; flickr.com

pics; apple.com

Suck.. Min Ipod nano är död! Men å andra sidan så blir ju dagens önskan en självklarhet, antingen en ny ipod nano (borde kanske satsa på en lite kul färg, förra var ju svart, lite sugen på lila kanske?) Eller så har jag faktiskt blivit utmanad av Joachim att satsa på allt i ett, med en Iphone.. hmm.. men den skulle jag ju säkert ha sönder på typ två sek, tappar min stackars mobil o ipod hela tiden. Man kan kalla mig klantig! Vad skulle ni rekommendera?

Argh .. My iPod nano is dead.. But on the other hand, today's wish is granted, a new ipod nano (perhaps I should go for a little fun color, last one was black, a little mood for purple maybe?) Or so I have been challenged by Joachim to bet on everything in one, with an Iphone .. hmm .. but of course I would certainly have broken that one in two seconds, losing my poor mobile o ipod every now and then.. what would you guys recomend?

Inga kommentarer: