torsdag 7 maj 2009

Maison Martin Margiela








Når jeg ser disse bildene fra Maison Martin Margielas interiørkolleksjon blir jeg lei meg for at vi gikk glipp av denne i Milano. Han stilte ut sine nye interiørprodukter på Zona Tortona. Det var egentlig meningen at vi skulle se denne utstillingen siste dagen, men det regnet og vi var trøtte i bena, så vi orket ikke lete mer. Nå angrer jeg meg, men er glad for at internett eksisterer, så jeg fikk se det likevel. Bildene fant jeg her.

When I see these pictures from Maison Martin Margielas interiorcollection I get really sad that we missed this one in Milan. He displayed his new products at Zona Tortona. We were meant to go there and see it the last day, but it was raining and our feets were so tired that we couldn´t go on anymore. I regret it now, but I thank god for the internet, so that I got to see it anyway. I found the pictures here.

2 kommentarer:

Louise sa...

suck... och fan att det regnade så mkt denna dagen.... men hurru.. detta är så jäkla fint!

Forførende Farger sa...

Flott blogg! Måtte lese meg igjennom alt ;-) Sikle, sikle...

Søndagsklem fra meg