söndag 3 maj 2009

Marduo & Dean








Well well well, jag läste i vårt kommentarsfält nedan (där jag skrivit om Anti Sweden jeans) om att någon tipsar om detta norska märke. Nu ska ju inte denna bloggen förvandlas till en modeblogg, även om jag älskar mode. Men jag tycker att detta märke ser spännande ut. Och efter vad jag kan läsa på deras blogg så ska de ha en varuprövesalg i veckan.. Kanske bör man spana ut det!

Well, well, well, I read about this on our own comments below (where i wrote about Anti Sweden) Somebody told us about this norweigan brand. This blog is not supposed to transform into a clothes/fashionblog, even though i love fashion. But i think theese jeans looks interesting. And from what I can read, they will have a sample sale this week.. Perhaps i should take a look at it!

Inga kommentarer: