onsdag 17 juni 2009

Hjemme hos











Disse nydelige hjemme hos bildene fant jeg her. Dette er hjemmet til Abigail Ahern utenfor London. Hele leiligheten er pusset opp på et totalbudsjett på $10,300. Jeg elsker den mørke, dunkle basen kombinert med knallfarger. Her kunne jeg godt ha bodd!

I found these beautiful pictures here. This is the home of Abigail Ahern outside of London. The whole apartment was decorated within a budget of $10,300. I love the dark base combined with bright colours. I would love to live here!

4 kommentarer:

Rikke sa...

Åh fikk veldig lyst på et sånt ROSA stuebord nå merket jeg:)
Rikke

*SNYdesign sa...

Jeg blir helt dårlig kjenner jeg. Jeg vil ha ALT!

elisabeth aarhus sa...

Hei igjen! ja-denne var gjennomført..
har ikke eget studio,-flytter rundt på location.studiobilder har jeg stort sett gjort hjemme.
men si fra, så kan vi jo ta en kaffe og prate litt!

elisabeth

Camilla sa...

Det er så utrolig flott med mørke leiligheter i kombinasjon med god design! Kjempefin styling og fotografering.

Jeg har en utfordring til dere i bloggen min, se litt nedover så finner du noen spørsmål :)

Lykke til med stylingen jenter -ha en super sommer!