söndag 5 oktober 2008

Bistro Nouveau




Ibland önskar man sig verkligen bort, till ett annat ställe.. just nu drömmer jag lite om både Stockholm och New York! Denna trevliga bistro i Art Nouveau stil ligger i Stockholm, ser riktigt fint ut! Tror minsann att jag ska försöka ta mig dit under min lilla tripp i slutet av oktober! En av mina bästa vänner ska nämligen gifta sig! Mamma mia, mitt andra bröllop! Jag gläder mig! 

Sometimes ypu really wish you where somewhere else .. right now I dream a little of both Stockholm and New York! This cozy bistro in the Art Nouveau style is located in Stockholm, looks really nice! Indeed believe that I'll try to take me there during my little trip in late October! One of my best friends will namely marry! Mamma mia, my second wedding! I am thrilled and excited!


1 kommentar:

made by Helen sa...

Louise, en kompis till mig är delägare i denna urhärliga bistro! Jag tycker verkligen att du ska gå dit när du är i Stockholm! kram Helen