onsdag 8 oktober 2008

Dagens jobb



" The set "


Maria - the photographer


Me, Louise with alot of ballons!


Jaha, här går man och skriver snälla saker om Rent a wreck.. Och vet ni vad!? I morse när jag skulle starta så strejkade bilen för första gång! 1 o 1/2 timme blev jag stående innan jag var iväg dit jag borde, Maria fick vänta och jobbdagen likaså.. Vi har haft en rolig men lite smått kaostisk dag =) bilderna har vi tagit här hemma hos mig och en mängd olika stylingprodukter har blivit använda! Ni får se resultatet senare! Den ena serien är verkligen crazy! Nu är Marte tillbaka så imorgon ska vi planlägga skyltfönster! Nu är det dags för mig att packa ihop sista sakerna som skall leveras tillbaka imorgon! P & K 

Well, here I go and write nice things about Rent a Wreck .. And you know what!? This morning when I tried start the car it striked for the first time! Had to wait 1 1 / 2 hour, before I was off to where I should be, Maria had to wait and our work day also .. We have had a funny but a little bit chaotic day =) We took the photos at my place and a variety of styling products have been used! I will show you the result later! The first series is really crazy! Now, Marte back, so tomorrow we will organize a Window display! Now it's time for me to pack up the last things to be delivered back tomorrow! Kisses and hugs..

Inga kommentarer: