tisdag 7 oktober 2008

Lyxig Vardag?



Tänkte skriva lite om min dag. Om den är särskilt glamorös vet jag alltså inte =). När jag och Marte gör jobb där vi behöver bil så har vi för tiden valt att hyra, då blir det oftast en sån här liten sak från Rent a Wreck! De kommer i alla olika fasonger och färger, med fasonger menar jag olika bucklor på olika ställen... och med färg menar jag grälla, denna röda är ju en lyxvariant! För nån vecka sedan hade vi en gul, där det såg ut som att de byttat dörrarna vid olika tillfällen, ingen hade lik färg! Som vi dök upp med vid en styling till bilprovning av två cabriolet... Våra vänner på Aftonposten drog lite på smilbanden när vi stolt stegade ur den lilla fula gula med femtiotusen olika styling saker! MEN, tills vi får köpt oss en bil är detta ett utmärkt alternativ! Dessutom är personalen ypperligt trevlig!

Marte är borta ett par dagar och jag har jobbat själv.. kan säga att jag saknar min buisness partner! Det är alltid roligt att hämta in en massa saker från butikerna, men extra kul är det när jag o Marte samarbetar! Men imorgon ska jag leka med Maria, som är vår fotograf, världens bästa! Imorgon ska vi göra inspiration.. vilket alltid är kul! Färgerna är glada och många, resultatet får ni se senare! Vet att vi har en del besök.. men vilka är ni egentligen?

I thought I´d write a little about my day. If it is particularly glamorous, I know not =). When me and Marte do stylist jobs and other types of jobs where we need a car we have for the time chosen to rent, then there is usually one of these little thing from Rent a Wreck! They come in all colors and shapes by shapes I mean different dents in various places ... and with color, I mean the garish, this red is a nice one! Some weeks ago, we had a yellow, where it looked like they had changed the doors on different occasions, had no corpse paint! We showed up with it at a styling of two cabriolet cars ... Our friends at the Evening Post had a bit of smile when we proudly stepped out from the little ugly yellow car with fifty thousand different styling stuff! BUT, until we buy our own car, this is a great option! In addition, the staff excellent nice!

Marte is gone a couple of days and I have been working on my own .. can say that I miss my buisness partner! Always fun to collect a lot of things from the stores, but it´s extra fun when me o Marte cooperates! But tomorrow, I will play with Maria, who is our photographer, the world's best! Tomorrow we will do a inspiration .. which is always fun! The colors are happy and many, I´ll show you the outcome later! Know that we have had some visits .. but who are you really?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bla. jag, Erika som läser er blogg varje dag. Min lyx i vardagen...:) Tack för trevliga ljusglimtar och insperation min allra käraste Louise och hennes trevliga kompanjon Marte!!