måndag 6 oktober 2008

Gus Wüstemann







Kan jag snälla rara någon få flytta in här? Så himlans vackert! Det enkla och strama möter det mjuka och runda. Trä, vitt och betong samspelar fint. Och de enkla blommorna, brudslöja, ger liksom pricken över i! Det är Arkitektfirman Gus Wüstemann som står bakom detta. Jag känner att jag har hittat en riktig, riktig favorit! Och jag kommer visa mer av dessa längre fram. De har bilder av ett ställe där ute/inne saknar gränser, det är pool en hejdundrandes utsikt och massa massa mer... Om jag någon gång blir rik, så är lägenheten ovan min oas i storstaden och det sistnämnda semesterhuset.

Can I move in here, please? So so so beautiful! The simple and austere face the soft and round. Wood, white and concrete interacting fine. And the simple flowers, bridal veil, is just perfect! It is Architectural Firm Gus Wüstemann who is designern here. I feel that I have found a real, real favorite! And I will show more of them later. They have pictures of a place where outside / inside does not have boundaries, there is a pool and a scenery from heaven.... If I ever become rich, so is the apartment above my oasis in the city and the latter leave the house where I will spend my holidays. 

Inga kommentarer: